Merhabalar oğlum 42 günlük 2 haftadır neredeyse ne yaptıysam doğru düzgün gündüzleri dalarak uyumuyor. Ayaklarımda sallıyorum bıraktığım an uyanıyor yada 10 dakika sonra başlıyor ıkınıp sıkınıp uyanmaya. Acaba aç olduğu için mi uyumuyor yoksa gazdan dolayı mı. 2 hafta önce 1 aylık doktor kontrolün de 1600 gr almıştı 1 ayda. gaz ilacı da kullanıyoruz ama napacağım bilemiyorum çok yoruldum