Ecemert34 sen oturuyorsun ben oturuyorum dünya geziyor kardeşim böyle hayat mı geçer. Elimizden gelen en yüksek tedbirleri alıp yeni normal bir şekilde yaşama katılmak, çocuklarında katılması gerekiyor bence. Yoksa bu öyle oturup bekliyeyim de geçip gitsin bile değil mevsimsel bi salgın değil. Yok olmayacak, herkes hastalanıp bağışıklık kazanacak.