Kızım 20 günlükken gözünün yanında kırmızı bi leke çıkmaya başladı önce nokta kadardı şuan 5 aylık ve büyümeye devam etti bi kaç doktora mesaj yoluyla ulaştık ve hemanjiom olduğunu söylediler. Başına gelen var mı nasıl bir tedavi uygulandı virüsten dolayı hastaneye gitmeye de korkuyoruz