İki gündür ateşli kuzum şurup içince ogurup nevarsa kusuyor fitil verdi doktor dün gece acilden sabah 5te verdik şimdi vericem uyuyamiyor ateşten bide antibiyotik şurup kullaniyoruz ateş çıktıkça versem ne olur sabah akşam 1kere diyor ama etkisi geçince ateş yukseliyor