Benim kızım da 40 . haftaya kadar bekledi 40+3 de suni sancıyla doğurdum 🙈 zorla getirttik ☺️ Benim ilk doğumumdu başıma geleceklerden bi haber gittim sabah 9 da suni sanci başldı öğlen 13:13 te doğurdum . Allah yardımcınız olsun sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah 😊