Öncelıkke hepınıze merhaba arkadaslar benım bır degıl bır kac sorum olucak kızım 3,5 yasında dogdugundan beri vajına yapısıklıgı rahatsızlığı var doktoru buzamana kadar bır kac kez kremle actı ama suan yıne kapandı bursada guvenılır bır cocuk cerrahısı arıyorum bılgısı olan basından gecen varsa deneyımlerınızı yazarsanız sevınırım