Bugün kan sayımı icin hastaneye gittik. Sonuç çıkınca doktorumuz aradı bizi ve PLT ( trombosit ) 130 binlerde düşük dedi. Enfeksiyona da bağlı olabilir ama bu 10 gün içinde tekrardan getir dedi. Değerlere tekrardan bakalım dedi. Açıkçası moralim bozuldu. Netten araştırdım. Buna benzer bir sey yasayan var mı ?