YDE Cnprtk bebekler doğduktan sonra ki 6 aya yetecek depoda demir ile doğarlar. Bazı doktorlar 4. aydan başlatabilir ama ideali 6.aydan itibaren kullanmaktır. Geç kalmamışsınız, başlayın sizde. D vitamini ve demirin kullanılması gerektiğini düşünüyorum.
Cnprtk Ets Dadam Kadert Asaf0625 bugn sağlık ocağı aradı kan damlasına başlamalısın diye ama bebeğim 7 aylık 😳 neden daha önce bize sölemedi acaba mutlaka kullanılması gereken bir vitamin mi ? Her doktor veriyor mu ?
Mutlubiranneyim Cnprtk canım her bebege mutlaka veriliyo çünkü demir bebek için önemli.saglık ocagı niye böle yaptı anlamadım.ama bi problem olcagnı sanmıyorum sadece geç başlamiş oldun.
Dadam Cnprtk aslında demir damlası ne zaman verilir tartışılan bir konu ama sağlık ocakları 4. Ayda veriyor bizim doktorumuz da 4.ayda başlatmak istedi ferrum başladık. 9. Ayda tahlil yapılacak demir depoları doluysa kullanmayı bırakıcaz 1 yaşa kadar. Geç sayılmaz başlayın siz de 🌺
Momofkerem Cnprtk biz 4.ayda başladık arkadaşımın doktoru 5.ay kontrolünde daha başlatmamıştı. 9 aylıkken kan sayımı yapıldı eksik çıktı ferromixin şase kullanmaya başladık yaşına kadar. Düzenli de kullanmıştık damlamızı ama yine de değerleri düşük çıktı. Bence takip eden doktorunuz varsa ona sorun ve başlayın
Kadert Cnprtk aa evett önemlymş bi doktornza danışn sağlk ocağındake hemşirem daha doğm yapmadn bana sürekli söylüyordu
Sarikuzumalp Cnprtk aslında hemşirenizin size 4.ayda başlamanızı söylemesi gerekiyordu. Bana 4.ayda başla demişti ama ben 5.ayda başlamıştım başka doktorum kızdı neden 4.ayda başlamadın diye. Hemen başlayın bari.
Dadam Cnprtk biz 9. Aya kadar kullanıp tahlil yaptırcaz canım doktorun dediği bu şekilde. Yaşadığınız çevre müsaitse ir doktora götürüp sorun isterseniz demir takviyesi beyin gelişimi açısından önemli