Kızlar merhaba bebeğim 52 günlük geçen hafta ishal oldu emmedi halsiz düştü. Probiyotik damla kullandık ve bir kere serum yedi sonra kendine geldi. İshalden önce emmesi gayet güzeldi karnı şişiyor doyduğunu anlıyordum ve kakasınıda hergün yapmıyordu. İshal olduğundan beri karnı şişmiyor kilo kaybı yaşadık ishalden dolayı emiyor bakıyorum sütte var ağzında ama hala emmek istiyor bir kaç gündür karnı şişmiyor ve yine kakası sulu bazen yine yeşil yapıyor stresten sütüm azaldı gibi geliyor önceden daha fazlaydı akardı hep daha çok şişerdi şimdi emzirirken diğerindende akıyor arada ama Anlam veremiyorum neden böyle oluyo Karnı şişmiyor. Ağlamıyor uykusu vs yine yerinde emince uyuyor ama yine stres yapıyorum öyle gördükçe. Doktor eğer kilo alımı olmazsa mamaya başlıcaz dedi emiyo mama vermek istemiyorum ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun 😔sürekli memede kalmak istiyor bir iki gündür emzik gibi kullanmaya başladı