Balteknem gün gün yediklerinizi not alın, emzirirken hafıza kalmıyor bazen unutuyoruz. Ben öyle yapmıştım; yediklerimi not alıyordum
bizde alerji yapan besinleri yazayım belki size de fikir olur:
yeşil kabak, ıspanak, portakal, mandalina, yer fıstığı, Antep fıstığı, karadut ve bal (balı çözene kadar 3 ay geçti; boynunu çekiştirip kaşıyordu kanatana kadar)
Yeşil kabak dışındakiler sütten geçti alerji yaptı yani direkt yemedi ve hepsi de 6 ay içinde oldu, balı da kahvaltıda olmazsa olmazımdı taki şehir dışına gittim teyzemde kaldım 1 ay, bal yemedim sabahları ve boynu kanatırcasına kaşıma, boyunca kızarıklık ve kuruluk geçti, eve dönünce bal yemeye başladım tabi, tekrar nüksedince benim kareli jeton düştü ve 8.aydan beri de yaşına kadar bal yemedim, şimdi yiyorum 🙏🏻🥳