Zeynep_akdemir Kizlar bebegim 2 ay 11 gunluk normal sekilde gece gunduz anne sütü emi9rdu fakat bu aralar cok sinirlenior meme emdiginde ve emmemek icin aglayip bagirior göğsümde bazen alior bazen almior cok gazli bi bebek ayni zamanda napacagimi bilmiorm gazi icin 4 kez acile gittik damlalar bile fayda etmior
Serap5 Zeynep_akdemir gazdan dolayı böyle Canım YouTube da gaz masajları var çok iyi geliyor bi dene istersen
Zeynepkaya Gazı için masaj yapabilirsin çok rahatlatıyor iki ayağını göbeğine çek bırak ve bebek yağıyla göbeğine masaj yap emiyorsa pes etme mutlaka emicektir benim oğlum sağ gözümü emmek istemedi ters taraftan verdim aldı sonra tekrar çevirdim alıştı bide yarı uyanık zamanlarda ver inşallah faydası olur
Ercanekininannesi Gazı olunca benimkide öyle memeyi verince çok sinirleniyo daha çok ağlıyodu bende buzuki Orhan kolik albümünü açıyorum hafif göğsüme yatırıp sallıyorum sakinleştiriyorum öyle alıyor anca