Lavinyaam Bebeğim 2. Ay aşısını olacak inşallah bu perşembe günü. Siz yaptırdığınızda yan etkileri nelerdi bebeğiniz nasıl karşıladı ? 💖
2balannesi Lavinyaam her bebekte farklılık gösterebilir yan etkiler benim iki çocuğumda da şükür hiçbir şey olmamıştı ateş,huysuzluk gibi..
Lavinyaam Deletedmom278 öyle mi maşallah 🧿 ilk aşımızda gayet rahattım ben çok şükür bebeğimde herhangi bi etki olmadı ama 2. Ay aşısı ile ilgili bi takım şeyler görünce tedirgin oldum
Lavinyaam Öyle mi e hadi bakalım darısı bize 😂 gerçi benim bebeğim çok şükür geceleri uyur ama gündüz bazen uyur bazen uyumaz
Mom987 Lavinyaam Sabaha karşı ateşi çıkmıştı. Her bebekte ateş olmuyor zaten sonraki aşılarında hiç ateşi çıkmadı