Tumurcuq doktorumuz sma ya da hipp önerdi diğer mamalarda şeker oranı çok yüksek diye. 6 ay sma kullanım, 6 aydan sonra aptamil 2 ye geçiş yaptım. İçim rahat kullandım hepsini tavsiye ederim. Bebelac ve bebelac goldu kaldırmadı kızımın midesi zaten, 1 kez vermiştim mecburi. Ayrıca içeriği kötü bir mama şeker ve nişasta mevcut.