997_begum_ anladım, umarım bir şey yoktur ama zaten 2 3 hafta gerilik çok normal. Benimki çok anormal bir durumdu belki örneği bile çok çok azdır 38
de 1840 doğdu. İçini rahatlatmak için iyi bir perinatologa gidebilirsin ben gidince içim rahatlamıştı ve teşhisi o koymuştu.Kadın doğumcular her şeyi göremiyorlar kadın Doğumun uzmanlık alanı perinatoloji onlar daha net konuşuyor sebebini söylüyor. Eğer benimkinde gitmeseydim pıhtılaşmadan dolayı damarın tıkandığını bilmicektim bu çok önemli bir durum