DuruK Kızlar Bebeğimin hiç birşey yoktu 3-4 saat uyudu uyandı sağ göz kapağı şişmiş. Durduk yere neden şişti gözü 😥😢 altını değiştireyim dedim şeffaf jel gibi bir akıntı gelmişti. Ay bunlar önemli bir şey değil demi 😓😥😢😢
Serap5 DuruK yenidoğan da anneden geçen hormonlar kız bebeklere geçiyor kanama akıntı normal karşılanıyor tabi bi kaç damla gözü de mikrop kapmış olabilir endişelenmeyin
DuruK Çok şükür gözünün şişliği indi. Ev sabaha karşı çok sıcak olmadığı için soba yakıyordum odayı kurutup burnu tıkadığı için olabiliyormuş göz şişmesi. Akıntı da yeni doğanlarda ilk haftalarda olabilir diye biliyorum. 🤔