Cnprtk Almayı düşünüyorm ama hepsi sabit değil yatağı içine koysam bile sallanıyo neden kullanan var mı ?
Benimoykum Cnprtk 🤷 hangi marka bu şekilde ben kızım 6 aylık olduğundan beri kullaniyorum 19 aylık oldu bı hafta sonra büyük yatağı gelince kullanmayı bırakacağım ama böyle bir sorun yaşamadım hiç
Mommy_ Cnprtk Ara katına baktıysanız ondan öyle gelmiştir. Yatak koyunca düzeliyor öyle sallanma durumu olmuyor. Alt kat zaten sabit
Cnprtk Benimoykum e bebekte hepsine baktm öle bi dikir için içleri hepsinin sallanıo orda satışçıya sordm yatak koyunca biraz düzelir dedi ama hepsi sabit değil diyo anlamadm
Benimoykum Cnprtk hayır canım sallanmaz he üst kat biraz sallanıyor oda normal ama alt kat kesinlikle sallanmiyor
Ikikiz Bebek küçükken genelde fermuarla olan daha bebeğin daha yüksekte durması için olan kısmı zaten fermuarla asılı tutulduğundan tam sabit durmaz ama salıncak gibi de sallanmaz. Bebek büyüyünce alt kısıma bebeği aldığında zemine koyacağınızdan sallanmaz