14 aylık olacak kızım 15 gün önce azıları patladı yarısı çıktı yarısı deri altında daha alt yan kesiciler de aynı anda patladı ve o gün bugündür düzgün düzenli uyuyan kızıö gitti. Geceleri sık uyanıyor, gündüz uyumuyor uykuya dalamıyor yani çok güzel düzenimiz vardı berbat haldeyiz şuan. Azıların uzaması ve deri altından tamamının çıkması ne kadsr sürüyor ve rahatlar mıyız yoksa böyle devamı mı edicez 😣