Gizemerva benim bebeğim de 1 aylık olduktan sonra 11.gün kaka yaptı ve kabız değildi. Sadece anne sütü ise normalmiş 10 güne kadar. Uzun süre 10 günde bir kakasını yapmaya devam etti. Doktor önerisiyle bir çok damla kullandık. Şuan 4buçuk aylık 3 haftadır Farklı bir damlaya başladık ve normale döndü. Yine de siz bebeğinizi takip eden doktorunuza danışın. Doktordan doktora farkedebilir. Ailem Farklı şehirde olduğu için orada başka bir doktora götürmüştüm. Mesela o fitil önermedi ama geçen ay kendi doktorumuza götürdüğümüzde kabız olmaması için en fazla 4 günde bir yapmalı dedi fitil önerdi. Ama hiç kabızlık yaşamadık çok Şükür