Bebeğim 8 aylık, sütüm gelmediği zamanlar mama veriyorum. Lansinoh biberon kullanıyoruz, doğduğu zaman ilk 1 ay kullanmıştık mama verdiğimiz için. Daha sonra sütüm geldiği ve yettiği için mama vermedik fakat azalmaya başladı. Sorum şu; hangi biberon ucunu almalıyım, orta akışlı mı hızlı akışlı mı? Bir pakette 2 adet orta akışlı ya da 2 adet hızlı akışlı olduğu için ikisinden de sipariş vermek istemiyorum.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim sevgili annelerim 🙂