Beyaz95 Merhaba güzel annişler 9ay hamilelik boyunca epilasyon yaptirmadim bebişim 1aylik emziriyorum acaba epilasyon zararlimi emzirmede?koltukaltı bolgesi icin🤷bide saç boyasi😵9ay zor dayandim simdi bide kim bilir ne kadar emziricem🤦
Begum27 Beyaz95 emzirme dönemi bitmeden yaptırmanız olmaz. Yararlı olmaz yani. Yaparız olur diyen merkezlere de inanmayın çünkü paranızı almaktır amaçları. Hormonlarımız değişken emzirme döneminde. Bende gidemiyorum 2 sene oldu
Zeynept Beyaz95 ben yaptırdım korkuyorsan epilasyondan önce sütünü sağ bebiş için sonra ki sütü de sağıp dök
Mutlubiranneyim Beyaz95 benim doktorum yeni dogum yaptıgmda lazer epilasyon yapma leke yapar dedi ama ben emzirmiyorum.şuan ogluşum 4,5aylık haftaya randevum var yaptırıcam dayanamadım napim bide nekadar beklicemki daha🙃