Benim bebeğim 56 günlük. Benim de ilk adetim 2 gün önce pembe pembe lekenlenme ile başladı. Bugün söküldü, normal kanama oluyor. Benim normalde de ağrım olmazdı, yine ağrım yok. İlk 3 adet çok düzensiz ve lekenlenme şeklinde olabilirmiş, doktorum o şekilde söylemişti. Yine de tabi tedbirli olmakta fayda var.