BerenDeren06 kilonun hiç önemi yok inanın. O zaman tosbik bir bebekti hoşuma gidiyordu. Şimdi ise zayıf bir bebek. Ama sağlığı yerinde olsun. Kilosu da normal seyretse yeter. İlk aylarda kilo alımı doyup doymamasi ile ilgili olduğu için takip edilmeli