3 ay anne sutu ve mama yedi simdi 4 ay 2 günlük yardım edin bana nolur mamayi yemiyor denemedgm mama kalmadi kasik mamasinida yememye basladi . Doktorum ek gidaya bu aydan itibaren baslayabilcegimi soylemisti . Ancak suan doktorunada goturemiyorum malum covid var bana oneri ve tariflerinizi soylermisiniz lutfen