minikdavsanim Merhaba philips avent ultra Air aldık nasıl alıştıralirim emziği tutuyor fakat kısa süre bebişim hep kucak istediği için emzik kullanmk istiyorum
Mucizemveben90 minikdavsanim 48 günlük benimki de kesınlıkle almıyor öğürüyor kaç tane emzik aldımsa aynı
Mlkdrn minikdavsanim aynı emzigi bende kullanıyorum. Biraz sabır gerektiren bir konu😊 ben düşürdükçe verdim . öyle yapa yapa alıştı. Şuan emziksiz uyumuyor.3 aylık.
Ecemert34 minikdavsanim doğdu. Odaya geldi. Hop emzik :) hiç yadirgamadi. O gün bugündür 4 ay oldu. Hep emzik. Rahat uyutuyorum şükürler olsun
Dadam minikdavsanim ben 1 haftalıkken verdim çünkü sürekli emmek istiyodu emince de kusuyodu şuan 4 aylık sadece uyurken emiyo. Uyanıkken tükürüyo ama olsun uyurken alması büyük avantaj. İnşallah alışır sizin de 🤲
Mucizemveben90 minikdavsanim benımkı aşırı gazlı kolık bır bebek uykuya bıle üstümde gecıyor kanguruda
minikdavsanim Mlkdrn bebeğim ağlayınca veremiyorum kucak istiyor yere koyunca durmuyor emzikle ¾ dk duruyor ağladığında da almıyor alışırmı zamanla sizce
Laloba minikdavsanim bende ultra airla alıştırdım yavaş yavaş alıştı ağzına koyduğumda itiriyorsa sabit tuttum ama ağzına sokmaya çalışmadım sadece tam çıkarmasın diye tuttum bi süre uğraştıktan sonra emmeye başlıyordu alıştı artık