Cikolata bende sezaryen doğum yaptım 23 kg aldım 1 ay sonra bile sürmeden karnım dümdüzdü, doktorum korseye gerek yok bununla göbek gitmez zamanla gider Genetik ve sağlıklı beslenerek dedi 1 kere bile korse takmadım , çok şükür ne doğum etkiledi ne korse takmamam