Deletedmom224 hilaliii Rahim içi araç(ria)Belli bi günü yoktur canım.Adet kanamasının olduğu günde,veya bitiminde taktırabilirsin🌺
_ikiprensannesi_ Esmataha taktırabildin mi canım nasıl Bi yol izledin bana da anlatırmısın sezeryan oldum 40 gün sonra illa adet olmam mı gerekiyor?