Hamileyken kendi karaciğer enzimlerim yüksek çıkmıştı ama doktorum aşırı yükselirse tedavi uygularız demişti ilaçlarımı kesti 30lara doğru düştü ve gerek yok dedi şimdi Doğum yaptım ve bebeğim sarılık oldu 1 aylık oldu ve hala geçmedi doktorda bazı testler yaptı bebeğiminde karaciğer enzimleri yüksek çıktı aranızda böyle bi durum yaşayan varmı