Maviskizimm Gamzosgamzos bende kendim yapıyorum bu tarifle.son yaptığımda yarım buz ekledim bide çok daha güzel oldu
Gamzosgamzos Maviskizimm eminim cok guzel olmustur ama benim bebisimin kabizlik problemi var muz ve patates tuketemiyoruz :(
Mina181019 mihrosum bebe bisküvisini almanı önermem içinde hepsinin şeker var her markayı araştırdım doktorum tarif verdi kızıma ondan yapıyorum kızım da sevdi. Püreyi de cam rendede yapıyorum.
Duru_m mihrosum doktorumuz çiğ rendeleyip vermemizi önerdi cam rende kullanırsanız sorun olmaz bebeklerin öğürmesi dilinin üstünde normal yani boğulmaz su verin
Gozbey85 Aselinaannesi 7.aydan sonra demisti doktorumuz ama ben 6da verdim iyice dovup allerji sorunu yasamadik
Gozbey85 mihrosum biskuviyi formul mama ile islatip eziyorum icine meyvede ezip koyabilirsin yumurta peynir pekmezle kahvalti olarakta verebilirsin