mihrosum Arkdaslar bebe buskuvısi daha oncce hıc vermedim kızıma. Hangi marka onerırsınız. bıde nasıl pireler yapabilirim. Tecrube sızım lutfen yardım edermısınız. Kızım 6 aylık. 5.ayda gectık ek gıddaya
defnesmomm mihrosum merhaba, hipp markasının ürünleri güzel. Kayısı, şeftali, muz gibi meyveleri püre yapabilirsiniz tam zamanı. Elmayı da haşlayıp yumuşatarak püre olarak verebilirsiniz. Sebzelerden de havuç verilebilir.
Yagmur2019 mihrosum bebe bisküvisi vermeniz şart mı? Çok zararlı katkı maddesi dolu şeker yüklü siz kendiniz yaparsanız sağlıklı sağlıklı güzel olur ☺️ Kabak püresi balkabağı püresi yapabilirsiniz internette çok tarif var
Neib mihrosum ben ebebekten hamm marka alıyorum bisküviyi hem keçi sütlü hem de hurma pekmezi var içinde kızım tadını da sevdi meyvelerine yada yediği yoğurda katabilirsin birde muz hariç elma,armut bunlar mutlaka haşla haşladıktan sonra istediğin kıvamda ez
mihrosum defnesmomm aaaa elmayı haslamakmı lazım. Canım cam rende de yaptın kızım boguluyordu. Yiyemedi.haslandıgını bilmiyordum Allah razı olsun. Buskuvısi pure var mı bıldıgın
Duru_m mihrosum doktorumuz çiğ rendeleyip vermemizi önerdi cam rende kullanırsanız sorun olmaz bebeklerin öğürmesi dilinin üstünde normal yani boğulmaz su verin
Gozbey85 mihrosum sbh kahvaltisi icin veriyorum bebe biskuvisini formul mama ile islatip icine tuzsuz bebek peyniri yumurta sarisi muz pekmez dovulmus ceviz koyuyorum
Gozbey85 mihrosum biskuviyi formul mama ile islatip eziyorum icine meyvede ezip koyabilirsin yumurta peynir pekmezle kahvalti olarakta verebilirsin
Yagmur2019 mihrosum hiç etmeyin boşverin başkalarını kendiniz yapıp verin tabiki pekmezden hurmadan tatlandırıp verebilirsiniz harika olur besleyiciliği artar ama hazır bebe bisküvisi boş kalori demek bebeklere yazık vallahi
Gamzosgamzos 1 cay bardagi pirinc unu 1 cay bardagi tam bugday unu 1 yemek kasigi irmik 1 adet yumurta sarisi Yarim cay bardagi peynir alti veya yogurt suyu 1 yemek kasigi yogurt 2 yemek kasigi oda sicakiginda tuzsuz tereyagi Bence evde kendin yap canim en sagliklisi tadlandirmak icin yaptigin karisima biraz pekmez koyabiirsin
Maviskizimm Gamzosgamzos bende kendim yapıyorum bu tarifle.son yaptığımda yarım buz ekledim bide çok daha güzel oldu
defnesmomm gurcemihra#5235116 daha yumuşak olur elma başlandığı zaman, yoksa da çok iyi ezmek lazım 🌼 son sorduğun şeyi anlamadım canımm
Neib mihrosum evet canım birkaç tane bisküviyi hafif suyla ez sonrada meyvesine veya yoğurduna kat ben öyle yapıyorum bazı günler sade de verebilirsin bisküviyi biraz suyla ıslatıp ezip öyle de sevebilir benim kızım sade de seviyor
BeYzAMm2019 mihrosum bebek irmiğiyle normal ırmiğın arasındaki tek fark daha ince olmasiymis ben öyle okudum hiç de bebk irmiği bebek tarhanası bebek bilmemnesi almadım. Hep kendi tarhanamizdan verdim ve birde 7. Ayda tam yumurta sarısı verebilirsiniz 6. Ayda yarım vermeniz gerekiyor . Labne yapabilirsiniz yada pınarın labne sini verebilirsiniz ben yaptım labne çok güzel oldu ama kızım yemedi biz yedik şimdi pınarın labne sini alıyorum ki dr um mayalarken pınarın labne sini kullanıyormuş. Bana sorulmamış soru ama bildiğimi yazayım dedim .
Gamzosgamzos mihrosum vitma sayfasi var canim ben ordan aldim urunlerini bebek irmigi tam pirinc unu zeytinyagi bebek tarhanasi
Senemsu mihrosum hünnap markasının keçi sütlü pekmezi bebe bisküvisi var eczanelerde satılıyor. Ben kullanıyorum bebegim de sevdi, tavsiye ederim. Hatta bu hünnap markasının pekmezi de var, yılın en iyi gıda ürünü seçilmiş eczaneler tarafından. Markadan yana tereddütünüz olmasın yani
Semanur1elizan mihrosum hipp markası organik diyorlar ama ne kadar doğru bilemiyorum tartışılması gerek bir konu evde kendiniz yapın un çeşitleri var sonrasında önce haşlayıp verdim elmayı bir süre sonra çiğ olarak muz anne sütü yada su ile sulandırıp veriyorum