_minik_anne_ 4 aylık olmak üzereyiz kolunda aşısının yeri kabuklanmaya başladı dünden beri asla sağ memeyi emmiyor. Aşı yeri yüzünden olduğujdan da emin değilim sizler yaşadınız mi
Mom022 _minik_anne_ daha başlığı görünce kesin 4 aylıktır dedim açmadan 😇 4. ay atağında en çok rastlanan durum. Ben de yatarak koşarak zıplayarak emzirmiştim o zamanlar. Tam sag memeyi kabul etti sonra solu reddetti. Ama neyse ki atak bitince düzelmişti. Sabırlı ve sakin kal düzelecek ❤️
Haticemree _minik_anne_ benm bebegm de 3.5 aylık sag memeyi almiyor ağlıyor ve midesi bulaniyo ögurmeye basliyo kusmuyo ama. Neden olablr acaba 🤔
Serenaycnx _minik_anne_ benn neler çekiyorum sırt ağrısından ölüyorum denemediğim kalmadı beyefendinin gönlü isteyince azbucuk emiyor 3bucukayligiz
Merrmeliss _minik_anne_ sol kulağında bir ağrısı olabilir mi acaba.? Sol memeyi de almazdı atak olsa diye düşündüm ama.🙄
_minik_anne_ Mom022 kolundaki yaraya bağlamıştım ama ataktan demek ki ayyy umarım çabuk geçer teşekkür ederim 😇😇
Haticemree _minik_anne_ 1 haftadir var. Sol memeyle gidiyoduk 2 gndr onda da ağlıyor. Ya atak geciriyor yada meme reddi. Sagip vermeyi denicem artk 😩
_minik_anne_ Serenaycnx bunlar hep atak atak anneme anlattım bizim zamanımızda atak mi vardı zamane çocukları diyor bırak acıkırsa mecbur emecek dedi 😂😂😂
Serenaycnx _minik_anne_ emmiyor çok aç olunca ilk onu veriyor az buçuk çeksin diye zaten o göğsümde süt azaldı emmeye emmeye sagiyorum azalmasin diye
Serenaycnx Sağı verince çekiyor kendini yirtiniyor ağlıyor solu verince hareketleri görseniz mutluluktan sanki öbürü de zehir var😆
_minik_anne_ Merrmeliss koluna dokununca kolunu çekiyor ben de kolundaki kabuklanmaya yormuştum normalde huysuz yada elini kulağına atan bir tavrı yok sadece emmeye gelince sağı emmedi uyurken verdim ben de sadece kafasını çevirdim bedenini çevirmeden
Merrmeliss _minik_anne_ biz de yaşadık ona benzer durum. Solu emmiyordu nedense sag tarafına yatırmak yerine bebegin vücudunu sol koltuk altıma alıp(yastikla destekleyerek) sagı emziriyormus gibi sol memeyi emzirmiştim.Hic itiraz etmemişti..Deneyebilirsin