Busraae Kızlar kızım 4 bucuk aylık bu aralar kusuyor cok degil 1 yemek kaşığı kadar falan anca bu durumu yasayan varmı sizinkiler de kusuyor mu sürekli
Eslemeymen Busraae benimde oğlum 5 aylık yeni bi aydır kusuyor çok az ama normal bence ben sorun yapmıyorum tanıdığım bebekler var yediği anda hepsini çıkarıyor
Busraae Eslemeymen degil mi canım bnde korkuyorum acaba üşütüyor muyum kızımı ondan mı diye ama kokmuyor da