Bizimki hiç emzik emmedi. Pek aramadım yani yokluğunu.sonradan Bi de onu bıraktırma sorun oluyo. Şuan 16 aylık sallamayı da emmziği de bilmiyor dogdugundan beri. Sizinki yeni dogan oldugu için sürekli acıkıyor sanırım. Birde Nuk kaucuk emziği çogu bebek tutuyor diye biliyorum