Merhaba kızlar adet gecikmesi oldu bu ay 10 gün kadar. Gebelik durumu da yok. Bende tarlusal kullanıyorum ama ayaklarımda falan şişmeler oluyor sanki uzun süre oturursun şişer öyle. Kullananlar bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi acaba norma mi bu durum? Birde ilaç bittikten ne kadar süre sonra adet gördünüz ?