Bebeğim çok sınırlı agresif elleri sürekli yumruk halinde ağlıyor bu uykuları da etkiliyor. Müzik ve çeşitli yollar denedik ama ağlayınca malesef durmuyor. Ikin cay kaşığı anason veriyorum bazen o da sakinleşirmiyor. Sizin uyguladığınız veya kullandığınız birşey var mi.