Gizemabc Başlık için özür dilerim. Kızım 5 ay 24 günlük.dün ilk kez havuç verdim. Bu sabah kaka yaptı. Havuçlar verdiğim gibi kakasından çıkmış. Kakası turuncu değil, parça parça havuc var. Tecrübesizim, neden böyle oldu? Normal mi sorun mu?
Deletedmom277 Gizemabc Normal bir süreç. Bağırsakları taze sindirememiş olması çok normal ek gıdanın ilk zamanlarında bu oluyor gerçi bazen uzun da sürebiliyor. Olağan bir durum☺️
Deletedmom289 Gizemabc havucu o sekilde vermeniz yanlis 180 gunu doldurmaniz lazim..180 gnu doldurduktan sonra bile pure yapip vermeniz lazim
Doruk12 Gizemabc bizim de Bi süre öyle gitti Bi de mukusluydu kötü kokulu 10 aylık olunca düzeldi anca 😊
Gizemabc Deletedmom289 buharda haşlayıp çatalla ezdim. Kolay yutsun diye birkaç damla suyla açtım. Kaskatı vermedim yani. Birçok uzman püre yerine hafif pütürlü vermenin bebeğin gelişimi açısından daha doğru olduğunu savunuyor. Püre vermeyi düşünmüyorum. Evet 6ayı doldurduktan sonra ek gıdaya başlamak gerektiğinin bilincindeyim. Annem yanımda onun gözetminde başlamak istediğimden sadece 1 hafta erken başlamış oldum yani. Uyarılacak kadar da erken değil🤷🏻♀️
birkuzuhikayesi Deletedmom289 Kim dedi püreyi? Benim doktorum püre verme alışmasın çatalla alışsın ki bebek pütürlü Yesin dedi. Hatta blw yönteminde haşlayıp bebeğe direk veriyoruz eline . Yanlış bilgilendirmeyin bence
Deletedmom289 Gizemabc rahatsizmi oldun uyarilmaktan..bu kadar bilincli olupda post acip soru soranlar hangi akli yasiyor ilginc..yazdiklarina bildgm kadaryla cevp verdm rahtsz oluyorsan soru sorma
cicekannesi22 Gizemabc eğer verdiğin gıda olduğu gibi kakasında çıkıyorsa sindirilmemiş gıdadır canım
Gizemabc cicekannesi22 evet sindirilememiş olduğunu anladım da normal mi değil mi emin olamayıp endişelendim. Nornalmiş sanırım
Deletedmom289 birkuzuhikayesi herkesn bildigi kendine kalsin o zamn.isim soyisim falanmi vereyim soyleyen doktorun..acik adres falnmi istersin yoksa buyuk ihtiml dovmeye gideceksn
birkuzuhikayesi Deletedmom289 yok canım neden döveyim 🤣 ama püre bu kadar önerilmezken püre verin demek bilemedim
Gizemabc Deletedmom289 cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Zamane anneleri olarak tabi ki bebeklern 180 günü doldurduktan sonra ek gıda dönemine geçmesi gerektiğini biliyoruz. Havucu olduğu gbi vermişim gibi tepki verdiğinizden açıklama yaptım. Siz püre verirsiniz ben pütürlü veririm. Tercih meselesi🤷🏻♀️ Abartmaya, savaşmaya, savunmaya gerek yok ki
queenMother Çok normal değilmi ne yediyse o çıkacak😅Bir yaşında bebeğim hala bazı yedikleri tüm çıkıyor geçen bir tam bezelye çıktı bugün karpuz karpuzu görünce korkmadım değil😅
BBK Gizemabc cok normal bir yasini gectik hala bazi yedigi seyler oldugu gibi cikiyor ki yetiskenlerde bile olan bir durum🧟♀️
minnosvetontis Gizemabc bende buharda haslayip sahanda bi guzel dovdum iyice pure oldu halde cikti kakasindan normal canim🥰
Mnli Gizemabc normal biz ek gıdaya geçeli bir ay oldu neredeyse ne yediyse kakasında hatta geçen kayınvalidem bana söylemeden karpuz vermiş akşam sabah neden verdin diyorum nerden anladın sen de hemen diyor 😂
Deletedmom289 Gizemabc ya sen iyimisin 180 gune niye takildin anlamadim..bilseydin eger 180 gunu doldurunca verirdin bence.sorun puturlu yada pure olmasimi?ne verirsen ver cokda tin.hem soru soruyo hem cevabin hesabink soruyo