Ben kek pasta tatlı yapmayı çok severim mutfak konusunda da iyiyimdir seviyorum uğraşmayı kızımın herşeyini kendim yaparım hiçbirşeyi hazır almam velhasıl ona yaptığım bisküvileri bir türlü yumuşak yapamıyorum,kendimize kek yapıyorum pofidik yumuşacık oluyor ona yaptığım kek içini çekmiyor dışı yanıyor nerdeyse içi hamur 🙈 delirecem valla neyi yanlış yapıyorum anlamıyorum