Bsraakyl Iyi günler kızlar bebeğim 50 günlük mama veriyorum yemiyor beni az bi emiyor onunla duruyor ama doymuyor ağlıyor bütün mamaları denedik diliyle itiyor biberini istemiyor napmaliyim başına böyle bişey gelen var mı 😓
Serenty Bsraakyl canım sık sık emzir sütun artar inşallah.mamayida boşver.ben de ilk zamanlar sen gibi mama vermeye çalışıyordum oğlum hep kustu istemedi.mecbur emzirdim emzirdikce şükür sutde geldi.sonra iyiki mama vermemisim diyorum suan
Cin Bsraakyl kiloda birproblem yoksa doktor da ver demediyse bence bulaşma hiç mamaya doğru dinlemeyi keşfetyiğinde anlıyorsun ki bebekler bu süreci bizden daha iyi yönetiyor belki az gördüğün onun için yeterlidir Tek ağlama sebebi açlık değil kolik de olabilir
Bsraakyl Çok uzun süre emmiyor ve elini ağzına götürüyor sürekli aranıyor aç olabileceğinden endişe ediyorum