Deletedmom318 Taze_annee Sanırım bunu tüm anneler yaşıyor 🤭 emzirdigimiz için vitaminler sütten bebeğe geçiyor sanırım vitaminlerimiz azalıyor dökülme yapıyor. Yani bende öyle olmuştu vitamin kullandım keratin şampuan kullandım dökülme 1,5-2 ayda bitti
38eg Taze_annee bende de aşırı oluyordu tutam tutam dökülüyordu şampuanıma çam terebentin yağı kattım ve dökülme müthiş azaldı ve yeni saçlar çıkmaya başladı
Glsmaselmina Taze_annee aşırı dökülüyo ya her elimiz attığımda birsürü geliyo ve evim heryerin benim saçım uzun olmasına rağmen çok dökülüyo
Ahseninannesii @Taze_annee Saç dökülmesi bendede çok oldu. Sonra sonra azaldı. Ama vitamin eksikliğinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum çünki hamileyken kullandığımda durmuştu 💐 kan değerlerine baktırmak gerekiyor
Gozbey85 Taze_annee benimde 4.ayda basladi dokulme 2 ay surdu suan normallesti dokulen yerler cikti kisacik bebek saci gibi