Sulesenverdi Kızlar merhaba. Bebeğim 41 günlük. Vucudu çok sıcak rahatsiz oluyor. Ailem olmadigi icin soramadim. Nasil giydirmeliyim bu havalarda. (Konya’da yaşıyoruz)
Araseymen Sulesenverdi kolsuz zibinla ince pijama yeter bence havalar çok sıcak doktorlar soğuktan zarar gelmez sıcak havale geçirtir diyorlar hep zaten bebeğin üşürse burnunu ve ensesini kontrol et canım oralar soğuksa üşümüş demektir o zaman ince bir kat daha giydirirsin.
hirasu Sulesenverdi daha çok küçük içine zıbın gıydır üstünede altlı üstlü bı takım gıydır ayagına bir çift corap yeter bence
Busraninannesi Birtane tek kısa kol zıbın birde incd uzunkol giydir canim bence daha bebeyin küçük o üşür
Sulesenverdi Araseymen evet cok sicak emin olamadigim icin buraya yazmak istedim. Tesekkur ederim bilginiz icin. 😊
YldrmBytkn Istanbuldayim uzun kollu citcitli badi altına ayaklı pijama o kadar giydiriyorum öğlen sıcağında pijamayi cikariyorum tek badi ile kalıyor 26 günlük bebeğim.
YldrmBytkn SamsonsMom Yok valla çok sıcak hatta bugün kısa kol giydirdim sadece altına da giydirmedim tek çorap var 😊
SamsonsMom YldrmBytkn Ben korkuyorum oğlum 28 günlük içinde atleti var bide çorap hergün banyo yaptırıyorum o yüzden üşür diye pijamada giydiriyorum
Burcu35 YldrmBytkn 3 günlük yeğenimde delirmiş ağlıyordu meğersem çok giydirmişiz çocuğu bi zıbın bi çorap yeter gerçekten bebeklere abartmaya gerek yok
YldrmBytkn SamsonsMom ben banyo yaptırdığım zaman kısa kol badi yerine uzun kol badi giydiriyorum Bide yarım saat falan şapka takıyorum sacları kurusun diye altında da ayaklı pijamasi o kadar 😊 Çok sıcağa alıştırmak istemiyorum eşim alışık çünkü daha bu hafta bıraktı uzun kollu giyinmeyi 😂😂😂
YldrmBytkn Burcu35 aynen öyle canım onlarda terliyor sıcaklıyor yazık o kadar giydirilmez😊 terleyince daha kötü hasta olma olasılığı daha fazla
Ezgidnzada Uzun kol citcitli badi ile patikli pijamayi giydiriyorum.bpatiklinin icine de tabiki corap giydiriyorum çünkü ayakları usuyunce gaz oluyo cok. Ayaklari sicak tutmak önemli