Linamm Kızlar 20 aralıkta sezeryan oldum. 2 günlüğüz emiyoruz ama henüz sütüm gelmedi. Emzirme çayı bol su ve komposto tüketyorum. Fakat aç kaldıgı için 20 cc mama takviyesinde bulunuyoruz. Sarılık yükselmesin diye.. önerilerinizi bekliyorum
Fyzpyrz Linamm en buyuk öneri cok sık emmesi.bol bol emzir canim.ne yersen ye ne icersen ic eger ki bebek sık sık emmezse sutun gelmez.ben rezene cayi iciyorum tahin helvasi yiyorum ve komposto iciyorum en onemliside su bol bol su icmen gerekli.
Serap5 Linamm sık sık emzirmekte sütü arttırır bol bol sizde uyuyun sulu şeyler tüketin mama vermeyin mama verirseniz süt miktarı artmıyor maalesef gelir emdikçe stres yapmayın