annediyeabartmayin Minikuzu canım ben yanlış yönlendirmek istemem doktor değilim sonuçta ama arkadaşımın ki kremle geçmişti arada yine tekrarlıyor kremini sürüyor. Geciktirmeden gidin doktora
katmerliana Minikuzu gül hastalığına benzettim netten bakıp karşılaştırın isterseniz kaşıntısı olabilir dr a götürün hemen çok zorlanır yavrum
Sarisin Minikuzu Geçmiş olsun 🌼 Gece yanığı derler bizim buralarda ona benzettim ben, bi doktora görünmekte fayda var 🙏
Minikuzu annediyeabartmayin evet canım götürmüş kan, kaka, idrar testi yapmış haftaya çıkacak egzama demiş. Sonuçlardan sonra netleşecek