Merhabalar bebeğim 3 ay 17 günlük doğduğundan beri hep zor bir bebek oldu ama 3. Ayımıza girdiğimizden itibaren kesinlikle gündüz uykusu yok sürekli dizimde bütün gün sallıyorum toplam 2 saat uykusu yok ev işini yemeği geçtim WC bile giremiyorum ve dehşet bir sesle ağlamayı öğrendi hiçbiryere çıkamıyorum uyku saati 10 dakika geçsin dakikalarca ağlayıp inat yapıyor anneme bile gitsem evdeki gibi odadan dışarıya çıkamıyorum sürekli salladığım için bu ne kadar sürecek yada devam mı edicek yoruldum
sizde durumlar nasıl 😢