Sglmali Merhaba hanımlar. Bebeğim 14 aylık. Corona belasından dolayı doktor kontrolüne gidemiyorum. Bebeğim çok zayıf 5-6 diş birden çıkarıyor. Çok iştahsız. Bu süreçte içeriği temiz takviye godalar kullanmak istiyorum. Siz ne kullanıyorsunuz acaba.