Merhaba kızlar. İkiz bebeklerimin 2.aydan beri aşağı yukarı oturmuş bir uyku düzeni vardı. Gündüz 4 4,5 saat toplam üç uyku yapıyorlar. Akşam en geç 18.45 gibi uyumuş oluyorlardı. Gece bir beslenme ve sabah 7 kalkıştı. Ama son bir haftadır direk 4 4 buçuk gibi uyanıp geri uyumak istemiyorlar. Mama da iStemiyorlar. İlk adım olarak akşam uykusunu 20.00’a çektim. Bugün 05.30 gibi kalktılar. Zamanla 7’ye uzar mı? Ya da başka öneriniz var mı?