Anneee269 Asgmnnnkmm10 meyve falandamı yemiyor bişeyler yemesi lazım ya ama meme emiyorsa düzenli babannem geçenlerde meme ye daha çok bağlandığı için yemez bazı çocuk dedi bu yüzdende olabilir belki
Anneee269 Asgmnnnkmm10 hmm anladım ama biraz tat duyusunun gelişmesi lazım ya doktorlar ne diyor sordunmj hiç
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Anneee269 Tüm meyveler. Şeftali, muz, erik, kiraz hastası 🙈 yoğurt çorbası en sevdiğimiz 😅 Su kurbagası su ver içsin lıkır lıkır
Anneee269 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi oh afiyet olsun bişey sorucam böyle bişeyleri tutma yeteneği mi diyim artık nasıl benimki 11 ayına girdi herşeyi avuçluyo ortalığa sürüyo yememesi gereken herşeyi ağzına götürüyo hiç böyle tutayımda düzgünce ağzıma götüreyim yok kendisi hariç her yer yiyo yiyeceği
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Anneee269 Ay bilemem ki ben daha 8 ay 11 gunluguz. Her seyi agzına götürmüyor ama bizimki, yiyecekleri ben yedieiyoru zaten. Bazı esyaları agzına sokuyor bazılarıyla sadece avucluyor oynuyor 💁🏻♀️
Anneee269 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi hmm doğru dişleri çıktımı hiç bizim altıncı patladı ama bende patladım