Güzel anneler 13 günlük bebişim var ve emmiyor bende sağıp veriyorum 2 saatte bir 60 cc veriyorum ama bazen doymuyor 1 saat sonra tekrar 60 veriyorum içiyorum biborunu ağzına kadar doldursam içecek o derece çok içiyor ve göbeği davul gibi oldu doktora sordum o içeceği kadar içer sonra biberonu atar dedi ama atmıyor ben zorla çekiyorum sütüm doyurucu değildir belki dedim mama denedim onuda aynı yaptı. Sağıp veren anneler siz ne kadar veryorsunuz??