Kızlar artık havalar ısınmaya başladı 6 aylık kızımı sıcağı sevmiyor rahat uyumuyor her bebek gibi. Terliyor kafası su gibi. Bende yatarken az camı aralık bırakıyorum çok esmiyosa. Üzerine de müslin örtü örtüyorum. Sadece odaya serinlik veriyor soğuk yok ama yine de endişelendim hasta olur falan diye. Kapatıncada terliyor. Terlemesi daha kötü diye düşündüm. Siz nasıl yapıyosunuz?