Arkadaşlar merhaba ,
2 buçuk aylık bebeğim var emziriyorum . 40 im bittikten sonra ara ara kanamalarım olmuştu . Ama son 2 gündür çok fazla kanamam var. Gerçekten ped yetiştiremez oldum. Normal adet zamanlarımda bu kadar kanamam olmazdı . Başına bu tip birşey gelen var mı? Nasıl bir tedavi uygulandı? ?