Deletedmom14 Bebeğim 47 günlük. Doğumdan sonra göbeğinde kanama var di, yaktı doktorumuz .şimdi de 1 haftadır falan böyle, gittikçe şişiyor sanki. Başına gelen varmı. Nette göbek fıtığı yazıyor aynı görsellerde
Borasmomy Deletedmom14 evet canım göbek fıtığı bizim de var doktorumuz çoğu 2 yaşına kadar geçiyor diyor sıkma canını her bebekte olabiliyormuş ağrı acı bir şey hissetmiyor bebek
Kaveda Deletedmom14 canım arkadaşımın bebeğinde böyle olmuştu ağlayamaya çalış ağladıkça daha çok dışarı çıkıyor. Gaz damlası kullan. Bi doktora götür canım iyice dışına çıkmadan
Ela21 Deletedmom14 bebegimin gobegi dustukten sonra bir lirayi gazli beze sarip tulbentle sarmistim boyle disari cikiyordu akinti oluyordu sardiktan sonra duzeldi ben boyle yaptim ama biz doktorunuza danisin tabi
Deletedmom14 Kaveda Duygu- Kurt07 Borasmomy teşekkür ederim .yarın a randevu aldım, bi gostereyim bakalım.bizimki ağlamaktan çok ıkınmaktan oldu galiba .gaz damlaları daha çok ıkınmaya yol aciyo da diyolar iyice kafam karıştı 🙁. Peki bide şey okudum .bozuk para koyup, tülbentle sarın yaziyo , kocakarı yontemi 😁 faydası olurmu ki
Duygu- Benim kızımda da vardı. Gaz problemi olduğu için çok ıkınıyordu . Sonrasında gaz damlası kullandık . Gaz problemi bitince geçti . Şuan 6,5 aylığız . Geçmiş olsun .
Duygu- Deletedmom14 Rica ederim . Doktorumuz o şekilde sarmaların yüzde 1 ilk iyileştirme etkisi olduğunu söylemişti. Gaz damlası kızımın daha rahat gaz çıkarmasını sağladığı için ıkınma problemimiz gitgide azaldı. Doktorunuz sizi yönlendirecektir 😊
Kaveda Deletedmom14 canım bende duydum sert bisey bağlamak ama bilmiyorum bu konuda doktora daniş bence iyice büyürse ameliyat diyorlar çünkü
Nilllllll Geçiyo canım hiç merak etme oglumunki bunda daha fazla çıkmıştı gaz problemi azaldıkça oda indi şuan nerdeyse göbek deliği yok 😂😂😂 kayboldu yani normale dönüyo korkma ☺️
Fatmaasel Deletedmom14 benim kızım da da varmis biz tesadüf farkettik 1 buçuk yaşında şimdi aynen böyle dışarı doğru çıkık ağlayınca sertleşiyor
Fatmaasel Deletedmom14 geçmedi gobek deliği dışarda hala bunun için doktora hiç gitmedim kızım ateslenmisti acilde ki doktor ağlarken farketmisti bişey demedi 1 yaşına yeni girmisti o zamanlar sormuştum ama bişey olmaz deyip geçmişti benimde hiç fırsatım olmadı doktora gitmeye
Mina181019 Deletedmom14 gönrk fıtoğı canım benim kızımda da vardı aşırı gazlı bir bebekti bundan daha fazlaydı yukarıdaydı. 3. Ayında tamamen geçti doktorlar da geçer diyordu geçmeSe küçük bir operasyon demişlerdi çok önemli değil sıkıntı etme geçer inşAllah