Selam bayanlar,
6.5 aylık oğlum var, maşallah diyeyim doğru düzgün ağladığını göremezdik sakin ve mülayim bir bebek ama 5-6 gündür yatak yastık görünce ağlama krizleri sallanmak istemiyor sakinleştiriyorum farkettirmeden uyutmaya çalışıyorum. Ek gıdaya hayır demiyor fakat başlarda ki gibi değil yemesi azaldı doktoru ile bugün görüşeceğim buna benzer şeyler yaşayan var mi? Gündüz uykuları azaldı, gece uykusuna 3-4 saat daha geç geçiyor inanılmaz bi durumdayız çok şaşkınım karakteri olmaz inşallah bu durum 😕